Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jan 2024 13:28:11 +0200

Tere!

Viru-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2311201/25695 
aadressile Lääne-Viru maakond, Viru-Nigula vald, Viru-Nigula alevik, Kunda 
tee 3 juurdelõige// Kunda tee 5a// 5c (Veevarustuse välisvõrk) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26870374>  (menetlus nr: 
411372), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viru-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (SVEN OTSMAA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister